• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Print probleem grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickdude

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Ik heb een probleem met een normale lijn grafiek in excel. Als ik de grafiek nietal te groot maak wordt deze netjes geprint. Echter wanneer ik de grafiek groot maak(tot kolom AM en regel 423), dan wordt deze niet meer weergegeven in de printpreview en dus ook niet afgedrukt.

Weet iemand de exacte oorzaak hiervan en weet er iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Ik heb het hier even getest en ik vermoed dat je eens bij de printerinstellingen moet kijken. Bij mij wordt een levensgrote grafiek teruggebrachttot een A4.

Wat inderdaad typisch is dat een andere printer minder problemen geeft. Aan welke instellingen kan dit liggen bij een printer?

Daarnaast heb ik bij alle printers het probleem dat als ik vervolgens een print area selecteer (binnen de complete grafiek) dat deze helemaal niks meer weer geeft. Enkel wanneer ik de complete grafiek of een groot deel van de grafiek selecteer (ik selecteer de cellen erachter), dan krijg ik de grafiek te zien... weet iemand hier een oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan