• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Print probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter E.V.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

E.V.

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
Hallo,

Ik heb een excel document gemaakt met een blad en een grafiek.
Nu wil ik de grafiek uitprinter maar hij print alles zwart/wit uit.
Als ik een nieuw bestand maak met een nieuw grafiek is deze bij het printer wel kleur??

Iemand een idee??

Gr Eddy..

heb je wel een kleurcartridge in je printer??
kan de printer üperhaupt wel kleur printen??

Is ie op het scherm wel in kleur?
Controleer dan je printereigenschappen, dat verschilt per printer. Staat daar toevallig ergens aangevinkt dat ie in grijswaarden moet printen of concept?

Ja hoor ik heb een kleuren printer.

en op het scherm zie ik wel kleur.

ook zie ik de plaats waar de vink zou moeten staan voor het zwart/wit af te drukken.. maar die vink staat uit.

Als ik een nieuwe grafiek maak en deze print is hij wel kleur..

Gr Eddy

2 vinken zwart - wit

Je hebt die vink zwart-wit op 2 plaatsen.

ALs je naar je afdrukvoorbeeld gaat en klikt op de knop "instellen" dan heb je op het TAB-blad "blad" de vink zwart-wit

als je in de normale weergave in je grafiek klikt en je kiest BESTAND ==> pagina-instellingen ==> dan heb je een TAB-blad "GRAFIEK", en daat heb je ook een zwart-wit vink

Beide instellingen staan op kleur..
Ik heb maar gewoon mijn gegevens naar een nieuw bestand gecopieerd en daarna een nieuwe grafiek gemaakt.. en nu werkt het wel..

Bedankt voor jullie reactie's

tja, we zullen dit dan maar catalogeren onder de noemer "Mysteries van Excel".

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan