Printen als PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.291
Op de website van Adobe staat dat je een webpagina of word document zo kunt printen in Pdf.
Ik heb vroeger ook wel eens het Pdf icoontje in Word 2007 gezien of op de internetpagina zien staan maar ik zie het niet meer. Ook staat er als ik op afdrukken klik geen Pdf printer in de lijst. Dit zou automatisch in Windows 7 zitten staat er te lezen op de website.
Vroeger bij XP moest je dan een Pdf printer downloaden maar bij Windows 7 en Adobe reader 11 zou dat niet nodig zijn.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen of ...................?
 
In Windows 7 zit voor zover ik weet niet standaard een PDF printer. Ook niet met Adobe reader geïnstalleerd.

Een simpele PDF printer is DoPDF;
http://www.dopdf.com/nl/

Tegenwoordig met Word 2010, kun je de Word documenten naar PDF laten opslaan. Word 2007 kan dat nog niet.
 
Ja, onder andere daarom weet ik, dat het niet mee komt met Adobe Reader. Als je even verder had gekeken op de link, had je dat zelf ook kunnen zien.
Van jou link;
Beschikbaar in:

Acrobat XI Pro
Acrobat XI Standard
Als je dan op producten vergelijken klikt, zie je dat met Adobe Reader geen Adobe PDF printer mee komt. Vandaar dat ik met een alternatief kom voor je.
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/product-comparison.html
 
Oh dan had ik het verkeerd begrepen want ik dacht dat Acrobat XI Standard Adobe reader XI was.
Bedankt dan zal ik je link gebruiken.
 
Kan me voorstellen dat het verwarrend is, maar de Acrobat Standard is niet de Acrobat free.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan