• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Printen gegevens

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBBS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBBS

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Ik heb een sheet met allemaal gegevens.
Nu zou ik deze willen afprinten in een formulier.
Ik heb dus 2 sheets
1 met de gegevens
1 met een formulier

Is dit mogelijk in Excel ?

De mogelijkheid zou moeten bestaan om te bepalen welke rijen er moeten geprint worden, zodat ik niet telkens andere gegevens in het formulier moet intikken.

Bijlagen

je zou de cellen in het formulier heel simpel kunnen laten verwijzen naar je gegevensblad.

Of je vult gewoon de gegevens op het formulier in volgende keer :p

Ik vind je vraag niet helemaal duidelijk

Laatst bewerkt:
vert.zoeken

als je werkt met vertikaal zoeken, moet je alleen B6 van het formulier aanpassen.

steven

Bijlagen

je zou de cellen in het formulier heel simpel kunnen laten verwijzen naar je gegevensblad.

Of je vult gewoon de gegevens op het formulier in volgende keer :p

Ik vind je vraag niet helemaal duidelijk

Het formulier zou automatisch de gegevens in de databank moeten ophalen en printen.
Zodat ik bv. met 1 opdracht 10 formulieren kan printen met de gegevens van 10 rijen.

kan dat niet als je een macro maakt die de eerste dingen selecteerd, afdruk 1 naar beneden gaat; dan weer selecteerd, kopiëert, plakt in je formulier, print enz enz

opt moment geen tijd om een code te schrijven. later wel:)

Heb het opgelost met vert.zoeken.
Elke persoon een nummer gegeven en via het nummer kan ik formulier automatisch invullen.
Moet dan nog wel elke keer op print duwen, maar dat is nu ook weer geen probleem.

THX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan