Printen lukt niet meer in Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

franken8

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Sinds vandaag lukt het mij niet meer om uit Windows Live te printen. Uit andere bestanden lukt het wel. Het heeft het wel altijd gedaan. Ik weet niet waar ik moet zoeken, Kan iemand mij misschien helpen. Ik heb Windows 8. Bij voorbaat mijn dank

Hallo Franken8. Probeer eens of het resetten van IE helpt, ga naar menu extra, dan internetopties, dan tab Geavanceerd en vervolgens knop opnieuw instellen.

Windows Live Mail maakt bij het printen overigens gebruik van Internet Explorer.

Is het met alle mails en of krijg je nog een foutmelding. Driver wellicht.!!

Laatst bewerkt:
Ten eerste ik gebruik voor mijn standaard internet Google maar heb de instellingen van explorer gereset. Blijft hetzelfde. Krijg geen foutmelding er gebeurt gewoon helemaal niets. Verder kan ik alles uitprinten. Hij heeft het wel gedaan. Ik snap er niets van.

Vergeet ik nog even te zeggen het is met alle mails.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft het wel gedaan. Kun je bij de fabrikant eens kijken wellicht hebben die een oplossing. Ik weet niet welk type enz enz je hebt.

Bedankt voor het mee denken. Maar het is opgelost. Heb Windows Live er opnieuw opgezet en nu werkt het weer.

Aha oke dat is dan mooi opgelost en goed gevonden. :thumb: Bedankt voor de terug koppeling. Groeten Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan