petersmith
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2012
- Berichten
- 100
Beste allen,
Ik werk met meerdere programma's (autocad, excel en photoshop bv). Als ik één pdf-document wil samenstellen uit deze programma's, moet ik met adobe acrobat telkens meerdere (tijdelijke) pdf-bestanden aanmaken en naderhand deze bestanden selecteren en samenvoegen. Het is omslachtig.
Hoe kan ik met adobe acrobat de geprinte pdf-bestand(-en) in een tijdelijke venster opslaan of bewaren, zodat ik geen tijdelijke pdf-bestanden aan te maken en weer samenvoegen?
pdffactory werkt ook op deze manier.
groeten,
peter smith
Ik werk met meerdere programma's (autocad, excel en photoshop bv). Als ik één pdf-document wil samenstellen uit deze programma's, moet ik met adobe acrobat telkens meerdere (tijdelijke) pdf-bestanden aanmaken en naderhand deze bestanden selecteren en samenvoegen. Het is omslachtig.
Hoe kan ik met adobe acrobat de geprinte pdf-bestand(-en) in een tijdelijke venster opslaan of bewaren, zodat ik geen tijdelijke pdf-bestanden aan te maken en weer samenvoegen?
pdffactory werkt ook op deze manier.
groeten,
peter smith