Printen met Vista 32-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkeizerelias

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
20
Ik heb een HP deskjet 5550 en een laptop met daarop Windows Vista home premium 32-bit versie. ik heb de printer geinstalleerd en een testpagina zonder problemen geprint. Als ik echter een andere printopdracht geef print hij alleen de bovenste regel en het lukt mij niet om de settings zo te veranderen dat hij de hele pagina print. Bij afdrukvoorbeeld toont hij ook alleen de eerste regel en heb ik niet de mogelijkheid om "zoals afgebeeld op het scherm" te printen. Wie kan helpen?
 
Houd je in je achterhoofd dat de testpagina niet Windows gestuurd is, maar printer gestuurd, m.a.w. ís de huidige printerdriver wel geschikt voor Vista? (de printer stamt uit 2002) Heb je de goede Vistadrivers geïnstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat heb ik geprobeerd. Ik an bijvoorbeeld zonder problemen e-mails uit Windows mail printen, maar gedeeltes van internetsites niet. Het onderstaande verschijnt dan bij afdrukvoorbeeld.
 

Bijlagen

  • afdrukvoorbeeld.docx
    27,6 KB · Weergaven: 24
Als je in de pagina afdruk voorbeeld modus zit en je klikt op het blauwe tandwieltje links boven, welke waardes lees je dan bij de marges en wellicht nog interessanter, staat elders in dat popupje "passend maken" aangevinkt?
 
Dit is hetgeen ik zie:
En als ik passend maken aanvink, verandert er niets.
 

Bijlagen

  • Afdrukvoorbeeld 2.docx
    35,7 KB · Weergaven: 17
Helaas niet. Heeft het misschien iets met firewalls te maken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan