mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Een paar jaar geleden kocht ik Zan Image Printer omdat ik dat toen een goed programma vond. Dat programma had ik gedownload van www.zan1011.com. Deze website blijkt niet meer te bestaan, maar het programma vraagt na een bepaalde tijd (of een bepaald aantal afdrukken) om een registratiecode. Mijn registratiecode werkt nog wel, maar ik kan mijn teamleden niet meer dit programma aanraden, want dan lopen ze vast na een aantal afdrukken.
Welk ander (bij voorkeur freeware) programma heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden (resultaat opslaan als PNG, GIF, BMP, PDF, TIFF, JPEG, JPEG 2000; zowel kleur als zwart-wit; monochrome, 256, grayscale; zwarte achtergrond met witte letters en andersom; diverse papierformaten, w.o. A5)?
Vriendelijke groet,
Guido
Welk ander (bij voorkeur freeware) programma heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden (resultaat opslaan als PNG, GIF, BMP, PDF, TIFF, JPEG, JPEG 2000; zowel kleur als zwart-wit; monochrome, 256, grayscale; zwarte achtergrond met witte letters en andersom; diverse papierformaten, w.o. A5)?
Vriendelijke groet,
Guido