Printen "niet lege cellen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

felix474

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Hallo
Ik heb haast geen ervaring met VBA maar ik wil graag een vba script maken voor het uitprinten van niet lege cellen die staan in kolom b. In kolom a staan de vragen en in b moeten de antwoorden komen. Ik wil alleen de ingevulde antwoorden uitprinten. Heeft iemand een oplossing.

Alvast bedankt

En wil dit zeggen dat er dus lege regels tussen de antwoorden staan?

Dat is correct

Dat is correct. Sterker nog daar kunnen veel lege cellen tussen zitten. Juist om ruimte te besparen en voor de snellheid wil ik alleen de ingevulde cellen printen

felix

Misschien kan je met een autofilter op niet-lege cellen filteren, en vervolgens printen.

Auto filter

Het is een idee maar dat kan volens mij niet want ik moet een printbereik in geven . De ene keer is dit zes regels en de volgende keer is het twaalf regels.

En waarom kan dat niet effe manueel gedaan worden? Met Shift en Control ingedrukt moet je eens op de pijtltjestoetsen drukken om snel bereiken te selecteren.

Wigi

Ik vraag me af of Excel de juiste tool is om je vragen/antwoorden in te verwerken...

Excel

Voor mij is excel wel het juiste programma(denk ik ) omdat ik daar filters in kan aanmaken en tellingen kan bijhouden.
Maar als het niet mogelijk is dan houd alles op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan