Printen op CD-R's en DVD+R's en welke zijn goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik kom de laatste tijd CD-R's en DVD+R's van het merk "Professional (no logo)" tegen, maar heb daar nog geen ervaring mee. Is de kwaliteit goed of slecht?

Het lijkt mij makkelijk omdat ze via bepaalde printers direct bedrukbaar zijn.

Voor ik zo'n printer en CD-Rom's/DVD+R's ga kopen zou ik graag willen weten of iemand ervaring heeft met het betreffende merk en of andere merken onbedrukte CD-Rom's en DVD's.

Laatst bewerkt:
Ik heb ooit een spindle van 25 stuks CD-R blanco(bij Aldi) gekocht, en heb daar geen probleem mee ondervonden. Voor DVD zou ik het niet weten.

Op de korte termijn zijn er weinig grote verschillen, op de lange termijn is de houdbaarheid van de schijfjes bij bv. TDK vaak beter.
Ik heb zelf tdk en lifetech, afhangend waar de cd voor is pak ik de een of de ander.

greetz

Geplaatst door hehe
Op de korte termijn zijn er weinig grote verschillen, op de lange termijn is de houdbaarheid van de schijfjes bij bv. TDK vaak beter.
Ik heb zelf tdk en lifetech, afhangend waar de cd voor is pak ik de een of de ander.

greetz

Hebben ze van tdk ook blanco's? wist ik niet. De cd'r die ik van tdk had waren aan de bovenkant niet blanco. Nu ja, ik heb ze hier nog niet gezien. Maar dan zoveel te beter, want dat id nogal een delijk merk.

Sorry

Ik had over het woordje onbedrukt heengelezen. :0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan