• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Printen uit Excel is onvolledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digikokoloog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Hoi mensen,

Ik zit met een gek probleempje in mijn maag. Wanneer ik een bepaald bestand wil uitprinten uit Excel, dan geeft hij niet alle tekst weer op de print terwijl dit wel zichtbaar is in de printview.

Het is een prehistorisch apparaat met prehistorische software:rolleyes:, want we praten over een PII machine met W95c en Office97. Het printen gaat naar een HP laserjet 2100 met de pcl6 driver.

Ik heb al een andere printdriver geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Print ik het bestand uit via een andere pc naar dezelfde printer, dan gaat het wel goed. Normaal gesproken vind ik de oplossing wel met dit soort grappen, maar deze keer heb ik het gevoel dat ik iets finaal over het hoofd ziet. Wie helpt mij weer op het goede spoor.:D

Hoi

Steekt die printer in de juiste printerpoort?
Hebt ge de juiste irq gegeven.

Staat het voorbeeld binnen de paginalijnen?

ik zou de softwaren verwijderen en opnieuw installeren?
Die printer werkt in een netwerk?

Laat iets weten

veel succes

jean

Vervolg

Ja de printer steekt in een netwerk. Het voorbeeld staat ook binnen de lijnen. Nee het zelfs nog idioter dan ik al dacht.

Een aantal cellen zijn samengevoegd waar de tekst in staat, wanneer er een paar woorden in de cel staan, drukt hij het wel af, zet ik er een woord bij, dan drukt hij de hele cel niet meer af:confused:

Opnieuw installeren zal waarschijnlijk de makkelijkste oplossing zijn, alleen ik kan het niet hebben. Ik wil weten wat er mee is.

Opgelost

Het was toch de printdriver. Zowel de PCL6 als de PCL5e driver waren beiden om zeep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan