Laptop: HP Pavilion dv7-3120ed
Printer: HP CM1312nfi Color Laserjet
Router: Netgear Wireless-N-router WNR2000
Probleem: Printen vanaf laptop lukt niet draadloos
Geachte heer/mevrouw,
Sinds ik de laptop van mij vrouw heb hersteld, lukt het printen niet meer. Op de normale printer, die is aangesloten via USB, lukt het wel.
Op de Color LaserJet, die middels een kabel is aangesloten op de router, lukte het voorheen wel. Nu dus niet meer.
Wèl als ik de laptop via een kabeltje aansluit aan de router, niet als ik het zonder kabeltje probeer.
Vanaf mijn desktop, die is aangesloten op dezelfde router, kan ik wel printen.
Als ik op mijn desktop kijk bij ‘Mijn computer’ dan staat daar een rood kruis bij ‘memory_card (\\192.168.1.***) (Y)’ en bij ‘memory_card (NPIFBCB88) (Z)’
Kunt u mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
D.J.Dobma
Printer: HP CM1312nfi Color Laserjet
Router: Netgear Wireless-N-router WNR2000
Probleem: Printen vanaf laptop lukt niet draadloos
Geachte heer/mevrouw,
Sinds ik de laptop van mij vrouw heb hersteld, lukt het printen niet meer. Op de normale printer, die is aangesloten via USB, lukt het wel.
Op de Color LaserJet, die middels een kabel is aangesloten op de router, lukte het voorheen wel. Nu dus niet meer.
Wèl als ik de laptop via een kabeltje aansluit aan de router, niet als ik het zonder kabeltje probeer.
Vanaf mijn desktop, die is aangesloten op dezelfde router, kan ik wel printen.
Als ik op mijn desktop kijk bij ‘Mijn computer’ dan staat daar een rood kruis bij ‘memory_card (\\192.168.1.***) (Y)’ en bij ‘memory_card (NPIFBCB88) (Z)’
Kunt u mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
D.J.Dobma