Hallo,
Ik gebruik hier een boekhoud programma, waarmee ik alle rapporten ook kan uitprinten (normaal gesproken).
Ik gebruik voor dit programma een Windows XP machine.
Ik heb gelezen dat dos niet met usb om kan gaan, en dat je vervolgens in dos het volgende moet typen:
net use lpt1: \\pcnaam\gedeeldeprinter /PERSISTENT:YES
Dit heb ik gedaan.
Wanneer ik nu alleen: net use invoer, krijg ik te zien dat hij actief is.
Maar wanneer ik iets probeer uit te printen vanuit het boekhoudprogramma komt er wel een document bij in de wachtrij voor printen.
Hij zegt ook: Bezig met afdrukken maar hij doet vervolgens niets.
Wanneer je in notepad gewoon tekst typt, en het uitprint kom ik geen problemen tegen.
Zoals ik zei; het programma is in dos gemaakt, en heb geprobeerd het te mounten in dosbox, maar die kan het programma om 1 of andere reden niet openen.
B.v.d.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Ik gebruik hier een boekhoud programma, waarmee ik alle rapporten ook kan uitprinten (normaal gesproken).
Ik gebruik voor dit programma een Windows XP machine.
Ik heb gelezen dat dos niet met usb om kan gaan, en dat je vervolgens in dos het volgende moet typen:
net use lpt1: \\pcnaam\gedeeldeprinter /PERSISTENT:YES
Dit heb ik gedaan.
Wanneer ik nu alleen: net use invoer, krijg ik te zien dat hij actief is.
Maar wanneer ik iets probeer uit te printen vanuit het boekhoudprogramma komt er wel een document bij in de wachtrij voor printen.
Hij zegt ook: Bezig met afdrukken maar hij doet vervolgens niets.
Wanneer je in notepad gewoon tekst typt, en het uitprint kom ik geen problemen tegen.
Zoals ik zei; het programma is in dos gemaakt, en heb geprobeerd het te mounten in dosbox, maar die kan het programma om 1 of andere reden niet openen.
B.v.d.
Met vriendelijke groet,
Dennis