Printen vanuit Office lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro16

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Printen vanuit Office lukt niet. PFD en kladblok printen werkt wel. Vanuit Word geen melding maar ook geen print. Vanuit Outlook: " de printer is niet gereed".
Alle printersoftware verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hulp ingeroepen van HP (hp deskjet 2452) en zei zeggen dat het office probleem is en niet die van de printer. Tot voor kort werkte alles naar behoren.
Wie heeft er een idee?
Test pagina's uitprinten gaat ook prima. Verbinding met de printer ook (vanaf tablet printen gaat wel ).

Als de printer herkend wordt vanuit kladblok en instellingen, en je kunt printen (webpagina's ook?) dan is er weinig met de printer aan de hand, lijkt mij. Maar dit:
Tot voor kort werkte alles naar behoren.
riekt naar een verandering in je systeem, en daar zou ik het dus eerst zoeken. Want wat heb je in je office veranderd?

Webpagina's printen lukt. Printen vanaf office vanaf andere laptop ook.
Ik heb niets veranderd aan office. Of er moet een update oid geweest zijn.
Maar ja, hoe verhelp ik het nu want ik moet juist printen vanaf deze pc.

Je geeft eigenlijk aan dat het probleem dus niet in de printer zit, want die print alles wat 'm wordt aangeboden. Kun je een schermafbeelding maken met je printerinstellingen in Word?

Dit probleem heb ik nog niet kunnen oplossen. Wie kan me helpen?

Zie nu dat ik wél kan printen als ik Word start als administrator. Snapt iemand misschien nu wat er mis gaat in de normale modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan