Printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kingkey

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hey,

Is het mogelijk om vanuit word 2002 een document die uit meerdere pagina's bestaat automatisch op verschillende bladen te printen ?

Ik heb namelijk een printer met 2 bakken, nu kan ik in de ene bak gekleurde bladen doen en in de andere gewone blanco bladen.

Nu wil ik hebben dat het eerste blad van ieder document(300 documenten totaal) op een gekleurd blad komt en de overige bladen op blanco bladen komen.
Kan iemand mij helpen ?

welke printer (merk en model) heb je?

Geplaatst door ojan
welke printer (merk en model) heb je?

Wat maakt dat nu uit?

Zo zou ik het doen:

In de eerste pagina ga je naar "pagina eigenschappen" en op het tabblad "Papier", selecteer je papier lade 2 voor het hele document. In papier lade 2 doe je het blauwe papier. Dan ga je naar pagina 2, en doe je hetzelfde, maar selecteerd papier lade 1 vanaf dit punt.

Groetjes Erik Rothuis

Geplaatst door roto

Wat maakt dat nu uit?

Zo zou ik het doen:

In de eerste pagina ga je naar "pagina eigenschappen" en op het tabblad "Papier", selecteer je papier lade 2 voor het hele document. In papier lade 2 doe je het blauwe papier. Dan ga je naar pagina 2, en doe je hetzelfde, maar selecteerd papier lade 1 vanaf dit punt.

Groetjes Erik Rothuis

Simpel, bij sommige printers is er speciale driversoft aanwezig.
Ik denk dat Kingkey het een beetje geautomatiseerd wil zien. Als hij voor 300 docs die instellingen moet gaan veranderen.... :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan