• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stokkie2000

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Ik heb een bestand met daarin ongeveer 30 werkbladen. De lay-out van de werkbladen is telkens hetzelfde. Nu zou ik graag willen dat ik met één commando alle bladen kan printen. Nu moet ik ze stuk voor stuk langs, maar dat kan vast wel sneller.

Als je de verschillende werkbladen in Microsoft Excel wilt afdrukken, klik je op: Bestand -> Afdrukken.. > Afdrukken: hele werkmap of wanneer je alleen bepaalde werkbladen wilt afdrukken: Geselecteerde werkbladen.

Als je iets anders bedoelt dan hoor ik dat graag.

Ik zit nog even te kijken naar je antwoord. Hoe kan ik dan bijvoorbeeld vijf werkbladen tegelijk selecteren?

Houdt daarvoor Ctrl ingedrukt en selecteer de bladen die je wilt afdrukken. Daarna bij afdrukken kiezen voor Geselecteerde werkbladen en je krijgt de 5 die je hebt geselecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan