printer aansturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blokmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving van Zwolle die ons kan helpen met het aansturen van een labelprinter vanuit een access progragamma. En moeten twee verschillende opmaken worden gemaakt voor twee verschillende labels. Het gaat om een labelprinter die steeketiketten print voor een kleine kwekerij.

Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving van Zwolle die ons kan helpen met het aansturen van een labelprinter vanuit een access progragamma. En moeten twee verschillende opmaken worden gemaakt voor twee verschillende labels. Het gaat om een labelprinter die steeketiketten print voor een kleine kwekerij.

Ik lees hier twee (of eigenlijk drie)
1. Je bent opzoek naar iemand die bij de kwekerij wilt langskonen om je probleem op te lossen.
2. Je zoek naar een aansturing (driver) voor de labelprinter.
3. Je wilt een oplossing voor de lay-out van twee verschillende labels.

Nou, voor het derde punt kan je vragen of er Access forumleden zijn die je willen helpen. Een voorbeeld is dan wel gewenst.
Voor puntje 2. moet je op een andere forum van helpmij.nl zijn.
Voor puntje 1. ben je op helpmij.nl aan het verkeerde adres (denk ik)

Wim

nadere verklaring

Ik heb een access programma ik het een labelprinter en ik weet hoe de labels er uit moeten komen te zien. Als het goed is heb ik een driver voor de printer die onder Vista moet werken.
De vraag is of iemand een programma kan maken die gegeven uit de access database haalt en in een bepaald layout op de label print via de driver.
Dus een programma die de printerdriver aanstuurd met gegevens uit een access databse.

Ik hoop dat nu alles duidelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan