silentkill
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2007
- Berichten
- 15
hoi
ben nu al een tijdje bezig om een printer toe te voegen op het netwerk.
heb al enkele dingen gedaan:
printer toe gevoegd.
printer gedeeld en in ad opgenomen.
groep voor printen aangemaakt met leden en toegevoegd aan de printer.
vervolgens via opstart script de printer geprobeert toe te voegen. en hier gaat t fout
(net use \\server1\administratie)
nu krijg ik de melding dat ik geen rechten heb om die printer te gebruiken.
nu heb k 2 vragen wat doe k fout met de rechten.
en is er een manier om meerdere printers toe te voegen en aan de hand van een ou te bepalen welke op standaard gezet word.
alvast bedankt
MVG.
Ricardo
ben nu al een tijdje bezig om een printer toe te voegen op het netwerk.
heb al enkele dingen gedaan:
printer toe gevoegd.
printer gedeeld en in ad opgenomen.
groep voor printen aangemaakt met leden en toegevoegd aan de printer.
vervolgens via opstart script de printer geprobeert toe te voegen. en hier gaat t fout
(net use \\server1\administratie)
nu krijg ik de melding dat ik geen rechten heb om die printer te gebruiken.
nu heb k 2 vragen wat doe k fout met de rechten.
en is er een manier om meerdere printers toe te voegen en aan de hand van een ou te bepalen welke op standaard gezet word.
alvast bedankt
MVG.
Ricardo