Printer begint spontaan!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik op deze plek helemaal juist ben, als dat niet zo is dan verneem ik dat wel.

Mijn vraag : Bij het opstarten van m'n pc ( XP-Prof ) begint meestal ( de laatste tijd ) m'n printer ook papier uit te werpen.
Het enigste wat er iedere keer opstaat is abra cadabra.

Voorbeeld van de laatste keer : *r1M@PJL
@PJL USTATUS TIMED 30

Iemand een oplossing? zou zeer welkom zijn.
Ik heb tussen haakjes geen Spijware op de pc, ook ben ik niet besmet met het 1 en ander.

dat is machinetaal.
Waarschijnlijk de laatste keer een printerprobleem gehad.
printen afgebroken en niet verder gegeaan.??

Meestal kan je het geheugen van de printer legen door een bepaalde knop combinatie in te drukken als je de printer aanzet.

HP Laserjet 4L

"printer taken leeg maken (als er taken in staan.)"
Dit is niet te controleren omdat de printer al begint te lopen voordat het systeem volledig is opgestart.

"geheugen van de printer legen door een bepaalde knop combinatie in te drukken als je de printer aanzet."
Printer gaat automatisch aan tegelijk met het systeem en als er van die abracadabra komt dan komt het er dan ook meteen uit ik heb dus niet de kans om het printer geheugen te wissen.

je moet de printer uitzetten bij het starten van de pc, gewoon de netstekker er uit als er geen aan of uit knop op zit, of maak de verbinding tussen pc en printer los.

ga via start naar conf. scherm, dan naar printers, klink met muis (links) op de printer, je ziet dan een taak staan (bezig met....). Klink links boven op printer, en vervolgens alle documenten annuleren. Dit kan even duren, maar dan is de taak weg. Alles aansluiten en het moet werken.

uitzetten niet mogelijk? Vul dan de lade met de misdrukken, en ga naar conf. scherm en volg bovenstaande route. Het kost je hooguit wat papier.

succes

Kijk eens in de manual wat de procedure is om deze te resetten, had ooit een laserjet 4+, dan moest je de printer aanzetten met een bepaalde toets ingedrukt, dan werden er de fabrieksinstellingen geladen, was tevens het geheugen leeg.

Jij hebt maar één knop, geloof ik, zal vast ook wel een procedure voor zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan