printer blijft pagina's spugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Heb gisteren een nieuwe computer aangesloten (HP TouchSmart 7320PC) met Windows 7 pro. Ik heb 2 printers een ouwetje HP 1200 Laserjet en een Canon I-sensys MF8180C. Beide zijn via het netwerk aangesloten op een printerservertje (Merk Level-One).
De Canon printer heb ik aan de praat gekregen. De HP 1200 leek het ook te doen maar nu blijft ie pagina's spugen met 1 regeltje tekst bovenaan met allerlei tekens waar ik geen touw aan vast kan knopen.
Is het stuurprogramma verkeerd of wat kan hier aan de hand zijn? Ik wil graag die HP 1200 blijven gebruiken omdat de Canon geen aan- en uitknop heeft en die gebruik ik alleen als ik persé in kleur moet printen.

bij voorbaat dank!!
gr. Ans

Hallo Ansje. Je hebt net windows 7 pro he. Ik denk dat je hier moet zijn anders gaat het niet werken. Ik hoop voor je dat je er uitkomt. :)

klik hier.

Beste manamana,

Wat in die link staat heb ik eigenlijk al gedaan. Ik kon namelijk niet de juiste driver vinden voor Windows 7. Ik heb toen de printer rechtstreeks op de computer aangesloten en Windows heeft hem toen inderdaad geinstalleerd. Daarna heb ik hem opnieuw aangesloten op de printerserver. maar hij blijft nu pagina's geven. Ik denk van de testpagina. Kan ik dat stoppen?

Ja printer uitzetten deze. Als je usb's hebt (of printerservertje) even alle usb's loskoppelen. Computer uitzetten en opnieuw opstarten verhelpt vaak dit soort problemen. En dan de USB's weer opnieuw aansluiten. Of het printerservertje zit in de weg. Kun je iets met USB's alleen doen.

Ik heb de Canon nu rechtstreeks op het netwerk aangesloten en de HP via USB.
Ik kan nu in ieder geval printen.
dank je voor de moeite!!

Aha, oke Ansje goed werk, USB dus en mooi opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling en print ze. Groet Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan