printer Canon BJC-1000 doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, ik heb onlangs een nieuw systeem gekocht. Pentium 4 2.6, intern 256, 120gb harddisk, Windows XP home. Ik heb mijn oude printer Canon BJC-1000 aangesloten (geen usb). Installatie cd-rom gebruikt en een testpagina afgedrukt. Dat ging allemaal goed. Daarna een stukje uit Word proberen te printen en dat ging niet. Daarna alles gedeinstalleerd en geinstalleerd toen een testpagina proberen te printen maar dat lukte niet ook niet uit Word.Drivers gedownload , had geen invoed. Hoe los ik dit op. Bedankt voor de evntuele reacties. Greg

Krijg je nog een foutmelding? Staat je printer als standaard ingesteld? Is hij vermeld als je in word probeert te printen via bestand/afdrukken?

Hallo, bedankt voor je reactie. Hij is als standaard ingesteld en als ik bij eigenschappen van de printer kijk zie ik dat hij aangeeft afdrukdoc. in wachtrij plaatsen. En wat nu. Greg

Verwijder de printer eens in apparaat beheer en start je pc opnieuw op. Als het goed is detecteert Windows hem dan en heeft misschien de goede drivers. Op de ssite van Canon zie ik geen XP drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan