Printer CLP 315 Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

dencod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
4
Dit is een mooie printer. Nu de garantie eraf is stopt hij er mee, na een print met wat dikker papier.
Als je de printer aan zet gaat hij eerst initialiseren, dan begint het motortje te lopen. @ sec na aanvang stopt hij en gaat het rode lampje branden.
Heb via google al diverse problemen gelezen en proberen op te lossen. Maar geen die mijn printer weer deed laten printer.
Wie weet wat dit kan zijn.
Ben zelf technisch genoeg om hem uit elkaar te halen, als ik maar weet waar ik moet zoeken.
Ben benieuwd wie er mij kan helpen?
 
wat is de leeftijd van deze printer.
 
Zal iets van een 2 a 3 jaar zijn, aangezien de Samsung printer garantie, volgens mij2 jaar duurt.
 
oké, ja 2 jaar is de garantie termijn.
zelf heb ik deze ook gehad en bezit nu de 325N

maar heb je de achterzijde al eens open gehad, papier toevoer.
en kijken of er niet ergens een stukje papier is achtergebleven.
 
Helemaal uit elkaar gehaald.

Puppie,

Heb op internet een filmpje gevonden om de printer te de en monteren, voor bepaalde onderdelen heb dit gedaan en alles met goed schoongemaakt met alc.
alle papiertje er uit gehaald.
Daar de storing begon bij het afdrukken van dikkerpapier denk ik zelf dat de sensor stuk, is. hier ook het filmpje bekeken. http://www.youtube.com/watch?v=5fJHykzkfww

Heb je nog een suggestie?
Dencod
 
opgelost

Na wat werk toch maar een monteur laten komen.
Deze heeft 2 contacten verwisseld en werkte weer.
 
en nu ben ik benieuwd of dit nog garantie was ?
 
Te oud

Nee , geen garantie ,bleek dat de printer in dec 2009 is aangekocht. moest nu 49 euri betalen en heb nu weer wel 3 mnd garantie. Daar ik net 3 nieuwe kleuren toners had gekocht was vet goedkoper om te laten rep , dan dezelfde nieuwe kopen.
bedankt voor belangst.
gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan