Printer Dell 962 werkt niet onder Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
... of doet hij dat wel? Ik heb nu deze printer -ideaal, met fax, makkelijk vullen-- en nog steeds XP. Ik wil wel naar Win 7 maar bij Dell staat mijn 962 in een rijtje als niet compatibel met Win 7.

Nu durf ik Win 7 niet te installeren, ik wil niet een andere printer kopen. Hoe is jullie ervaring met dit probleem?

Ik ben zo vrij geweest om niet naar de site van Dell te gaan. Als Dell schrijft dat de printer niet geschikt is voor 7, dan................. tja, .....................

Wil je het toch proberen? Neem 'm onder de arm en vraag iemand met 7 op zijn machine om de printer even te installeren, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

ja, dat ga ik proberen, dat is een goed, eenvoudig idee. Er zal ongetwijfeld wel iets mis lopen en ik vraag me af of er daar weer patches voor zijn? Of is het lijstje met incompatibelle printers van Dell alleen bedoeld je een nieuwe te laten kopen? Want iedereen doet deze printer nu weg via Marktplaats, ik denk om deze reden.

Laten we aannemen dat hij het nu niet goed doet : komt het er dan op neer dat er geen geschikte driver is voor WIN 7 voor deze printer, zou die denk je nog komen of wordt het ding daarmee onbruikbaar?

Hangt er vanaf hoe oud de printer is. Daarmee bedoel ik niet letterlijk hoe oud de jouwe is, maar wanneer het model in de markt is gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan