printer draadloos aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

don drigs

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Ik ben toch zeer zeker bovengemiddeld handig met een computer:)

Maar hier kom ik niet uit!

onze printer (een HP officeJet G85) staat aangesloten op een computer met windows XP erop. Ik heb een laptop (HP G72) die ik draadloos wil laten printen via onze printer.
Dit zou moeten kunnen als ik een thuisgroep aanmaak op de computer waar de printer op staat aangesloten. bij windows XP kan dit echter niet...
en het printerstuurprogramma voor windows 7 krijg ik niet gevonden om te installeren op de computer waar de printer op staat aangesloten.

Wie helpt mij verder? wat moet ik doen? en is het uberhaupt mogelijk met deze printer.
( is namelijk een oldtimer:P!)

Hoi,

Natuurlijk lukt het om in Windows XP de werkgroepnaam (want dat bedoel je dus .... om spraakverwarring te voorkomen .... in plaats van 'thuisgroep') - indien nodig - aan te passen.

En kennelijk ben je toch niet zo 'bovengemiddeld handig', want je maakt een aantal wezenlijke denkfouten.

Je beweert dat je het stuurprogramma voor Windows 7 zou moeten installeren op de computer waarop de printer is aangesloten (waarvan je zegt dat dat een pc is met Windows XP) ...... FOUT dus.
Die moet je installeren op de laptop met Windows 7 om de printer correct aan te kunnen sturen vanuit de laptop.
De driver daarvoor vind je HIER

De pc waarop de printer is aangesloten draait kennelijk onder XP. Daarop moet je dan DUS het stuurprogramma voor XP van de printer geïnstalleerd hebben.

... etc. etc..
Wellicht toch handig om er iemand bij te halen die er wél verstand van heeft ..... !?!?!? :shocked:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan