printer drukt zwarte bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Mijn printer HP print enkel en zwarte bar waar ale letters door elkaar staan inplaats van het volledige A4 formaat dus een tekst blad van word.

De inkt is half vol en nu gaat de printer helemaal niet meer.

Is de printer niet defect omdat ik al voorheen de drivers opnieuw geinstalleerd had zonder resultaat.

Probeer eens de laatste nw. van HP te downloaden misschien doet ie het dan weer.

Geplaatst door ericvanbelgie
Mijn printer HP print enkel en zwarte bar waar ale letters door elkaar staan inplaats van het volledige A4 formaat dus een tekst blad van word.

De inkt is half vol en nu gaat de printer helemaal niet meer.

Is de printer niet defect omdat ik al voorheen de drivers opnieuw geinstalleerd had zonder resultaat.

Over welke HP printer gaat het ?

Oh ja, gebruik ook eens punten en komma's in je tekst. Dan wordt het veel makkelijker om je tekst te lezen.

HP 3650

Het gaat niet, het probleem begon toen ik in een word document een foto mee printe ps in jpg formaat, kwam er op het scherm ....één bladzijde in wacht.....

Wanneer ik dan op economisch print enkel een word document lukte het wel.

Nu gaat het niet meer, de drivers zijn opnieuw geinstall en de printer correct aangesloten ,als ik wil printen dan komt het document in wacht, en zo blijft het altijd.

Voorheen begon de printer te werken wanneer ik de computer opnieuw opstart ...
dus één document in wacht en bij opnieuw opstarten printe het document terwijl de PC aan het herstarten was, nu niks ...

zie foto

Nogmaals alles opnieuw geinstall en ZIE FOTO BIJLAGE , ik wil een word document printen dat komt op het scherm maar er komt geen status meer .... altijd in wachtrij...... is dit printer nu stuk of niet ?

Bijlagen

• printers.jpg
    printers.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan