printer e.d. instaleren na instalatie 98 se

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
hallo daar! :)

ik ben van plan win 98 se er weer op te zetten, maar kijk. deze pc is van mij en me moeder. mijn moeders ex heeft veel programma's hier op de pc gezet, o.a. printer, wavelab e.d.
als ik alles opnieuw instaleer, hoe moet het dan met die programma's zoals wavelab en me printer??? want die cd rommen met setup bestanden van vele programma's heeft me moeder's ex en in de winkel kosten veel programma's over de 100 euro.

kan iemand mij tips/advies geven???
ik wacht :D

alvast BEDANKT!!!! :D:D:D:thumb:

drivers van hardware(printer) kan je altijd vinden op de site van de fabrikant.

printer info

het is een hele oude, een zwart witte zelfs :o

deskjet 510

heeft iemand nog meer info/tips????

wat moet ik doen???

De driver voor de printer heb ik gevonden! :D

maar hoe zit het nou met die andere programma's zoals wavelab??? als ik ze download heb ik alleen maar demo's en daar heb ik niks aan want met demo's kan je bijna niks doen maar met de orginele die ik nu nog heb kan je alles. ik heb ook microsoft office enzo niet!!! wel op me pc,maar als ik alles formateer en opnieuw erop zet dan niet meer!!!

HELP!!!!!!!???

kijk eensbij de help en /of about van de progr.of daar de identificatiesleutel niet bij staat.

:)

en daarna?? wat moet ik dan doen als ik me pc opnieuw ga herinstaleren???? want die SETUP.EXE bestanden staan op cdroms die van me moeder's ex zijn, dus hoe moet het nou??? :o kword toch niet te lastig???:o :D

bij word staat dat na document te openen bij help-info -dan krijg je een scherm met gebruikersnaam- bedrijf en produkt id .

voor de exe bestanden weer eens kijken welke versie je hebt en dan googelen voor een downloadbare versie.als je een beetje geluk hebt kan je het zelfs vinden op de site van de fabrikant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan