printer en mediaplayaer draadloos??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjongej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo,
Onlangs zijn wij verhuisd. Hierbij heb ik internet, draadloos, via router netgear wndr3700.Via deze router draait ook onze TV op internet.
Maar nu wil ik graag ook de printer en mediaplayer draadloos kunnen gebruiken. De printer (CAnon Pixma IP4200) heeft evt een usb poort. Ook hebben we nog een netgear usb adapter liggen.

Mijn vraag is: kan iemand mij helpen hoe ik de printer en de mediaplayer draadloos kan krijgen en besturen?

Dank!

Hoi,

De router heeft een USB-aansluiting voor een harde schijf die dus als netwerk harde schijf kan worden gebruikt.
Draadloos geluid (en andere media) zijn mediaplayers voor, die ofwel een draadloze netwerkkaart hebben ingebouwd of waarvoor een draadloze connector te leveren is (AC Ryan o.a.) Hier voorbeelden bij Paradigit. Wil je het 'merkvast' houden - dus Netgear - dan kan dat ook.
Voor het aansluiten van een printer kan je een draadloos printerservertje aanschaffen omdat je al een bestaande printer hebt.
Er zijn steeds meer printers die je draadloos kunt gebruiken in een netwerk omdat er een draadloze netwerkkaart in zit. KLIK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan