Printer Epson stylus color 580

Status
Niet open voor verdere reacties.

TIMGAP6

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Een paar dagen geleden is mijn printer gestopt.
We hebben de zw/w cartridge verwisseld en hij heeft toen nog een keer geprint en daar na niks meer.
software diverse keren opnieuw geinstallerd maar niks helpt. Als ik eigenschappen op vraag van de printer dan laat hij van alles zien behalve de hoeveelheid inkt in de cartridge daar laat hij een griijs vlak zien.En als ik de hulp programma's wil starten zegt hij dat er iets fout is en slaat vast. De hele computer staat dan vast. wie weet de oplossing b.v.d.

Hoe luidt de gehele foutmelding?

Groetjes,
Bennie

Cartridge er uithalen
en er weer in stoppen

de oude lege Cartridge er in doen
kijken of ie het dan wel doet

want de Cartridge zelf kan ook stuk zijn

Laatst bewerkt:
boven in het venster staat E_si2503
in het venster staat
Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten
Sluit alle programma's af enz. enz.
dit is als ik een van de hulp programma's opstart en zet ik door blokkeert alles.

Dat is een bestand van je printerdriver. Welke Windows heb je? En heb je wel de laatste drivers? (Check website van Epson).

Groetjes,
Bennie

ik heb windows 98 tweede editie en de printer heeft het al meer dan een jaar goed gedaan.
Bij het afsluiten van de computer doet de printer wel zijn nabewegingen wat hij voor die tijd ook altijd deed dus er is wel contact tussen de printer en computer.
Het is wel een printer met een usb poort aansluiting en als ik een nieuwe printer wil toevoegen gaat de wizard op zoek naar een printer bij de LP1 printer poort.
Hoe omzeil ik dit makkelijk??

Helaas!!

Het is zogoed als zeker een probleem van de printer zelf want op mijn werk met de hulp van een ICTer wilde de printer ook al niet meer aan de gaan gaan dus ik ga denk ik de printer maar opereren.
groetjes en bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan