printer foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderdomesteve

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2012
goedemiddag
ik heb een draadloze epson photo stylus all in one printer 873 . totdusver geen problemen met printen.
vorige week opeens de mededeling: geen printer geïnstalleerd.
toen ik de printer weer opnieuw wilde installeren kreeg ik de melding "active directory domain services is momenteel niet beschikbaar.ik heb alles van de printer via het register enz. verwijderd en geprobeerd de printer opnieuw te in stalleren, maar deze foutmelding blijft komen, zodat de installatie op een gegeven moment mislukt. hoe kan ik dit oplossen?
Ik hoor graag.
Bij voorbaat dank.
Eddy

Een startposting met veel te weinig informatie:
De melding over Active Directory geeft het idee dat je een netwerkprinter probeert toe te voegen. Je startposting zegt echter helemaal niets over of het een lokaal aangesloten printer betreft of een netwerkprinter.
Is het een lokaal aangesloten printer, dan ook bij de het toevoegen aangeven dat je een lokaal aangesloten printer wilt gaan toevoegen...

Tijs.

hallo Thijs.
Ben nog niet zo bedreven in het oplossen van dergelijke problemen
het is een printer die geen onderdeel uitmaakt van een netwerk.
het is (was) de enige printer die op deze computer was aangesloten c.q. in verbinding stond .
eddy

Dan maar even stap voor stap aangeven hoe je geprobeerd hebt die printer weer toe te voegen. Zie in mijn vorige posting dat je [gegeven de nieuwe informatie] in ieder geval tijdens de installatie moet aangeven dat het een lokale printer is, dus geen netwerkprinter.

Tijs.

probleem is opgelost.
er was blijkbaar toch wel meer aan de hand, want we hebben het besturingssysteem (windows 7)
opnieuw moeten installeren, om alles weer aan de praat te krijgen.
hoe dan ook: bedankt voor de support.

Fijn dat het opgelost is.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan