Printer geeft lege pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een .rtf document toegestuurd gekregen, dat ik gewoon op het scherm kan zien. Als ik het wil afdrukken, zijn de papieren die uit de printer komen onbedrukt, leeg!
Andere documenten is geen probleem. De inhoud kopieren en als niet opgemaakte tekst in word plakken levert wel een afdruk op, maar de indeling is dan (uiteraard) anders.

Plakken in een nieuw document met 'opgemaakte tekst' levert weer een blanco print op!
Het origineel opslaan als gewoon .doc levert ook geen afdrukbaar document op!

Wat is hier aan de hand? Een beveilging in het document of zo?

Zo even een schot in het duister: Kijk of de letters niet toevallig de kleur wit hebben.
Indien ja, de kleur dan vervangen door kleur zwart (of een andere afdrukbare kleur).

Succes,

Tijs.

Zo even een schot in het duister: Kijk of de letters niet toevallig de kleur wit hebben.
Indien ja, de kleur dan vervangen door kleur zwart (of een andere afdrukbare kleur).

Succes,

Tijs.

Nee, dat is het niet: had ik ook al geprobeerd. Er verschijnt dan wel wat extra (html-)tekst in sommige velden. Het is namelijk een brief met gedeeltelijk een tabelachtige indeling. Het komt op mij over als een sjabloon of soort invulwizard. Alles plakken in kladblok gaat, maar levert een moeilijk leesbaar stuk op: min of meer alles achter elkaar.

Ik heb verder geen idee zonder het .rtf document zelf te zien.

Mogelijk hebben anderen nog wat directe tips die je kunt uitproberen.

Tijs.

Er zitten waarschijnlijk besturingscodes in : volgende pagina, pagina-einde, etc. (de ascii codes 1 t/m 24)
als je die verwijdert loopt het waarschijnlijk beter.

Er zitten waarschijnlijk besturingscodes in : volgende pagina, pagina-einde, etc. (de ascii codes 1 t/m 24)
als je die verwijdert loopt het waarschijnlijk beter.

Hoe verwijder ik die in Word 2000?

Code:
sub weg()
  for j=1 to 24
    activedocument.content.find.execute chr(j),,,,,,,,,"",wdreplaceall
  next
End sub
kontroleer zelf even of het aantal komma's korrekt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan