printer geheel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste Helpers,
Ik wil mijn printer HP 5100 serie, nu aangesloten op de usb poort, geheel verwijderen uit mijn pc, de reden is dat ik hem NIET meer geinstalleerd krijg, hij zat op een 10 weg USB,mogelijk nu op een deze usb poort, en weigert te printen en na verwijdering uit de printer instelling,krijg ik dus niet meer geinstalleerd, geeft maar aan ONBEKEND APPARAAT, wie weet de oplossing svp.
thanks.

Installeer je overeenkomstig de handleiding of installeer je gewoon 'voor de vuist weg'?

printer was geinstalleerd,doch wilde deze opnemen in thuis netwerk, maar lukte niet, heb toen printer verwijdert in config printers, wil hem nu opnieuw installeren , en dan zegt hij onbekend apparaat,installeer ik hem op een andere,voor mij lastige lokatie USB poort, dan ziet hij WEL de hp5100, dus vandaar dat ik hem eigenlijk helemaal even wil wissen van de USB poorten.
Kees.

In apparaat beheer staan een aantal apparaten op HOOFDHUP, maar kan niet zien wat welk apparaat is, zo ook niet de printer?
Durf niet alles weg te gooien, of kan je gewoon alles van USB in apparaat beheer weg doen?

Mijn bericht (waar je kennelijk op reageert) betrof een foutje, sorry. Nee, ik zou de USB verwijzingen in apparaatbeheer niet zomaar wegdoen. Als je het toch zou doen dan oikt Windows ze 'theoretisch' wel weer op, al dan niet met behulp van de Windows CD / DVD, maar veiliger is om ze niet te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan