Printer Hp deskjet

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Hallo ik had een vraag over mijn printer.

Zoals iedereen wellicht vindt ik de inktpatronen te duur dus heb ik zo'n navulpakket gekocht gewoon in de computerwinkel.

Nou heb ik 2 keer (de zwarte vulling) bijgevuld, maar echter er is nu een moment bereikt waarop ook de kleuren-cartridge leeggeraakt is. En de printer wil nu niets meer printen, ook nadat ik de zwarte heb bijgevuld.

Ik weet niet hoe het werkt bij HP, maar zoals ik begrepen heb bij andere merken, is het soms zo dat je de kleuren en zwart-wit gevuld moet hebben om te kunnen printen.

Weet iemand dit, is het zo dat bij een HP printer je beide cartridges gevuld moet hebben om te kunnen printen. Voor de duidelijkheid, ik heb met de nagevulde cartridge meerdere malen al geprint en deze heb ik nu dus bijgevuld alleen de kleuren niet. En nu wil ik zwart-wit printen, maar de kleur is leeg. En ook al selecteer ik alleen zwartwit printen dan nog geeft hij aan dat de cartridge leeg is. Eh het papier komt er blanco uit.

Ik heb een HP deskjet 3820.

Groeten babybox.

Als het goed is heb je bij de printer een onderhoudsprogramma meegekregen. Hierin kan je opgeven, dat je slechts met een cartridge werkt. Je kan daarbij kiezen voor alleen zwart of voor alleen kleuren. Bij alleen kleuren wordt zwart gesuggereerd door van alle kleuren een mix te maken die zwart geeft. Vrij duur printen dus.
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan