Printer hp psc 1510 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrik200

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Hallo helpers,

Mijn printer HP PSC 1510 All-in-One drukt iedere keer als ik het aanzet een testpagina af. Hoe kan ik dit voorkomen.
Bij eigenschappen van de printer zie ik:
HP PSC 1500 series
Versie : 2.335.5.0

Ik gebruik Windows XP versie 2002 service pack 2

Hendrik

Door hem aan te laten staan;)

Slaat nergens op, reageer dan niet.

Wat doe je met die pagina als hij eenmaal geprint is? Niks? Dat is niet goed !!
Je moet hem op je scanner leggen en dan laten scannen zodoende kan je printer de knoppen uitlijnen wat het doel is van het uitprinten van deze pagina. Op deze pagina staat ook hoe je dit doen moet en hoe je het vel erop moet leggen en welk knopje je dan daarna moet indrukken.

Dat slaat wel ergens op...

De testpagina zal niet steeds worden afgedrukt... En de printer aan laten staan heeft nog zo zijn voordelen: inktbesparing...

Maar jou verhaal snap ik echt niet, de pagina inscannen en je printer er iets mee laten doen?:confused: Moet speciaal programma zijn dat ie de resultaten van een pas-afgedrukte print kan 'interpreteren'. Kan ie het dan niet beter voor zichzelf opslaan? Nouja, wee tniet waar het vandaan komt maar in mijn ogen slaat dat op evenweinig...

Heb dezelfde printer en na het vervangen van de cartridges moet hij uitlijnen en dat doet hij met behulp van de testpagina die je dan op de scanner legt en hem vervolgens laat scannen. Zo lijnt hij de koppen uit !!

Geloof je me niet dan kijk je even op de site van HP !!
Zo werkt een HP all in one scanner....

Laatst bewerkt:
Nog nooit gezien bij een hp all-in-one scanner (toch al minstens 2 geinstalleerd), maar nu zie ik de bedoeling wel:p

Helpers,

De scanner van mijn all in one printer doet het niet meer, het zou betekenen dat de testpagina afgedrukt blijft worden?

Hendrik

Dat zei je eerst niet maar dat kan inderdaad ja want dan kan hij niet uitlijnen !!

Kijk eens in de handleiding, misschien valt er wel wat op te vinden. Ik blijf het een raar verhaal vinden want ik heb zo al 2 installaties meegemaakt (succesvol) en alles werkt probleemloos zonder dat gedaan te moeten hebben... Gaat het om een bepaalde serie in de hp all in one's?

Helpers,

Mijn printer heeft als opschrift hp psc 1510. op de voorkant staat "vivera hp inks"

Hendrik

zelfde probleem

Ik ben benieuwd of het probleem opgelost is door het scannen. Bij ons lukt het niet.

En de testpagina wordt steeds afgedrukt na het vervangen van de zwarte inkt cartridge. Dit schijnt te komen omdat we geen originele HP cartridge hebben genomen maar een Bruna eigen merk (net zo duur, 3x zoveel inhoud) Maar door alle testpagina's verbruiken we waarschijnlijk 3x zoveel inkt, dus zijn we net zo duur uit.

Voorheen gebruikten we originele HP cartridges en hadden we het probleem niet. De boeven..

Ik zit met het zelfde probleem telkens als ik mijn printer aan zet print hij weer zo'n uitlijn papier uit!
Maar als ik het uitlijn papier op scanplaat leg en ik druk op start scannen dan gebeurt er helemaal niks!

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is de topic van 2008, oude topics mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan