Printer inkt veel te duur en te snel op, of ligt het aan mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

guest945836

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
Hoi,
als ik thuis print is mn inkt altijd super snel op. Het lijkt wel of de printer het zelf opslurpt. En op het werk zijn er nog geen 20 plaatjes van 10x10 cm uitgeprint of hij klaagt al dat hij nieuwe inkt nodig heeft. Hierbij heb ik dan soms ook het idee dat het goedkoper is om een nieuwe printer te kopen dan nieuwe patronen van 60 euro.

Hebben jullie dit probleem ook of ben ik de enigste?
Gr. Kayle

Als je regelmatig print zou er geen probleem moeten zijn... Maar als je om de 3 weken iets print, zal er wel wat inkt verloren zijn gegaan... dat droogt namelijk op.

Hoi,
als ik thuis print is mn inkt altijd super snel op. Het lijkt wel of de printer het zelf opslurpt. En op het werk zijn er nog geen 20 plaatjes van 10x10 cm uitgeprint of hij klaagt al dat hij nieuwe inkt nodig heeft. Hierbij heb ik dan soms ook het idee dat het goedkoper is om een nieuwe printer te kopen dan nieuwe patronen van 60 euro.

Hebben jullie dit probleem ook of ben ik de enigste?
Gr. Kayle
Ik zie in m'n glazen bol dat jouw printer van het merk en type......................... is!
(Verdorie, het licht in mijn glazen bol ging uit...............ik kon het merk en type nét niet meer lezen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan