Canon Pixma MG4250 wifi werkt niet meer, omdat de verbinding niet met het netwerk gemaakt kan worden. Toen dacht ik dan doe ik het maar via de USB. Printer verwijderd, stuurprogramma verwijderd, spooler gestopt en opnieuw gestart en de computer opnieuw opgestart. De driver opgehaald via de Canon site en daarna de wizard geinstalleerd via de USB, vond de printer en het was voltooid. Bij de afdruk eigenschappen stond de printer en het stuurprogramma was ook geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart.
Toen dacht ik zal eens een print maken en dat lukte niet. Vreemd genoeg werkte wel mijn scanner wel.
. Een andere USB kabel hielp ook niet. Wat mij opviel is dat de printer niet actief was en dat de melding kwam "De fout Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar> . Ik heb wel 10x alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het is nog niet gelukt. De printer staat in de wachtrij niet op offline. Nu roep ik jullie hulp in. Ik probeer eerst het met de USB goed te krijgen en later via de wifi. Ik ben al blij dat ALS ik kan printen.
Ik heb ook nog mijn UBS stuurprogramma verwijderd, volgens de handleiding: https://oip.manual.canon/USRMA-2857-zz-SS-nlNL/contents/dwi-trb-usbclassdrv.html#05010000
Wie herkent dit en kan mij helpen. Op een oude laptop van windows8 werkt de printer en scanner nog wel, maar die wil ik eigenlijk niet meer gebruiken. Mijn huidige laptop is een home windows 10 en de versie windows 11 is niet geschikt voor mijn laptop. Laatste update is in oktober 2021 geweest.
Toen dacht ik zal eens een print maken en dat lukte niet. Vreemd genoeg werkte wel mijn scanner wel.

Ik heb ook nog mijn UBS stuurprogramma verwijderd, volgens de handleiding: https://oip.manual.canon/USRMA-2857-zz-SS-nlNL/contents/dwi-trb-usbclassdrv.html#05010000
Wie herkent dit en kan mij helpen. Op een oude laptop van windows8 werkt de printer en scanner nog wel, maar die wil ik eigenlijk niet meer gebruiken. Mijn huidige laptop is een home windows 10 en de versie windows 11 is niet geschikt voor mijn laptop. Laatste update is in oktober 2021 geweest.
Laatst bewerkt: