Printer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, Ik wil graag een eigen printer gaan kopen. Maar... Welke, moet ik een inktjet of laser kopen :rolleyes:. Ik weet dat inktjet printers voordelig in aanschaf zijn... maar duur in gebruik, terwijl laserprinters duur in aanschaf zijn, maar voordelig in gebruik:thumb:.

De printer moet in kleur kunnen printen en Windows XP, Vista en 7 ondersteunen.

De snelheid is niet zo van belang, als het maar geen uren duurt om één document af te drukken. Ook is het geluid niet belangrijk, Ruimte is niet super belangrijk, maar het moet niet zo'n gigantisch groot ding zijn.

Je zou ook kunnen kijken naar deze lijst
Bij de details van elke test staan ook de gemiddelde prijzen van een zwart-wit en kleurenafdruk.
Natuurlijk wel rekening mee houden dat het duitse prijzen betreft, dus dat het in NL waarschijnlijk iets duurder zal zijn.

Succes,

Tijs.

Natuurlijk wel rekening mee houden dat het duitse prijzen betreft, dus dat het in NL waarschijnlijk iets duurder zal zijn.
Tijs.

Ik kan de printer en toners/cardridges dan toch in duitsland kopen...

Ik woon net aan de grens en mijn moeder werkt er.:)

Ik heb nu:
HP Photosmart 7350
Z/W: 10 cent per pagina:(
Kleur: 40 cent per pagina:(
Maar mijn vader heeft deze printer nodig, en hij heeft duizenden firewalls op zijn PC staan, dus die zal ik niet meer zo vaan kunnen gebruiken.

Opties:
HP Photosmart C528
Aanschafprijs: € 199
Z/W 3 cent per pagina:)
Kleur: 5,7 cent per pagina:)

HP ColorLaserJet CP1215
Aanschafprijs: € 144
Z/W: 2 cent per pagina:thumb:
Kleur: 13 cent per pagina.;)

Welke van de opties zou jij adviseren?

Hmm... ik zag dat ik je de lijst voor all-in-one apparaten heb laten bekijken. Ook niet verkeerd, natuurlijk, maar het ging je om printen.

Kijk ook even hier voor inkjet printers en hier voor kleurenlaserprinters.

Advies kan ik je verder niet echt geven. Hangt echt af van de gewenste drukkwaliteit en gewenste snelheid, afgezet tegen de kosten per kleur/zwart-wit pagina (en de aanschafkosten van het apparaat).

Succes,

Tijs.

Welke van deze twee?

HP ColorLaserJet CP1215
HP ColorLaserJet CP1515n

Laatst bewerkt:
Watchdog zei:
Is je vraag nog niet niet opgelost, reageer dan zelf even op je vraag. Deze wordt dan weer bij de mensen onder de aandacht gebracht.

Welke van deze twee printers zou ik kiezen, de eerste is goedkoper :)

HP ColorLaserJet CP1215
HP ColorLaserJet CP1515n

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan