Printer niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik heb aan mijn pc een printer gekoppeld.
Vanaf mijn laptop kon ik altijd via het kabeltje naar de Netgear router of draadloos gebruik maken van deze printer.
Maar nadat mijn netwerk opnieuw is geïnstalleerd doordat er steeds geen verbinding was kan ik de printer niet meer gebruiken vanaf de laptop.
Ik krijg als ik op de knop druk printer zoeken de volgende foutmelding: Active Directory is momenteel niet beschikbaar.
Weet iemand wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb kabel.
Windows xp
Firewall van windows
Router is een WGR 614
Wireless kaartje is ook een Netgear(meegeleverd)
 
Ik heb aan mijn pc een printer gekoppeld.
Vanaf mijn laptop kon ik altijd via het kabeltje naar de Netgear router of draadloos gebruik maken van deze printer.
Maar nadat mijn netwerk opnieuw is geïnstalleerd doordat er steeds geen verbinding was kan ik de printer niet meer gebruiken vanaf de laptop.
Ik krijg als ik op de knop druk printer zoeken de volgende foutmelding: Active Directory is momenteel niet beschikbaar.
Weet iemand wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb kabel.
Windows xp
Firewall van windows
Router is een WGR 614
Wireless kaartje is ook een Netgear(meegeleverd)

Het lijkt mij dat je Printers & Scanners gedeelt (of hoe dat ook maar heet in je instellingen) aanzet in je laptop & je computer. Meschien dat het dan weer werkt :)
 
Printers en scanners staan gedeeld. Het heeft ook altijd gewerkt zoals ik schreef.
Maar nadat mijn netwerk opnieuw is geïnstalleerd doordat er steeds geen verbinding was kan ik de printer niet meer gebruiken vanaf de laptop.
 
Active Directory is momenteel niet beschikbaar

Heb jij een domein thuis?

Zoek niet naar de printer maar naar de computer waar hij aan hangt. en klik daarna door naar de printer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan