Printer offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Nadat ik elke keer problemen had met draadloos printen, heb ik de printer uiteindelijk maar via een kabel met het netwerk verbonden. In eerste instantie leek het probleem daarmee verholpen, maar nadat de printer uitgeschakeld was geweest geeft hij vervolgens de status "offline". Ik moet dan de printer verwijderen en opnieuw toevoegen. En dat op 2 laptops. Wat moet ik hier in 's hemelsnaam aan doen?:confused::confused::confused:

Netwerkprinter installeren kan soms een Harry Potter-achtige tovenarij-toestand opleveren. Is mij ook wel eens gebeurd. Printer, inclusief software verwijderen en helemaal 'fris' opnieuw beginnen met de installatie heeft bij mij de keren dat 't gebeurde, het probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Het is een ouder type waarvan ik de installatiedisc al niet meer kan vinden, maar ik heb alle hp-gerelateerde software verwijderd. De her-installatie ging precies zo als de vorige keren. Ik wacht dus nog even af...

De installatiesoftware voor printers (ook oudere) is veelal gewoon te downloaden vanaf de website van de fabrikant.

Nee? Voor welke printer(s) zou deze software dan bedoeld zijn? -> Klik

En als je op de Windowsversie drukt, dan vind je op deze lokatie tevens 32 / 64 bits software voor :
Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 en de gelinkte Win 10. Wat wil je nog meer..........?

Laatst bewerkt:
Die pagina had ik gisteren ook al gezien en daar staan drivers voor veel printers (uit de 7 serie), behalve voor de 7200 ;) :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan