printer print alles behalve PDF bestand???

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Goededag, ik kan alles printen behalve PDF bestanden welke instelling staat er niet goed.
Het is een HP PSC 1400 serie.
Graag z.s.m. hulp ik zit tot 13:00 achter de pc.
P.s aan de rechterkant krijg ik wel een lijntje.

alvast bedankt. willem 2

Laatst bewerkt:
ALVAST BEDANKT MANAMANA,

Ik ga dit vanmiddag uitproberen en kom er na het eten 18:00 op terug of het gelukt is.

willem2

Hallo,

ik heb bovenstaande geprobeerd maar het is niet gelukt. adobe reader x staat op de pc sinds maandag.
wat kan ik nog meer doen??

willem 2

stomme vraag misschien , maar wat moet ik ook al weer doen om te zien wat ik voor systeem heb en of er sp2 of 3 op zit.

willem 2

alvast bedankt, ik kan morgen middag pas iets laten weten, ik moet nu gaan werken.
heel heel veel bedankt alvast, tot morgen middag.

alsvast bedankt willem

hallo manamana, helaas helpt het niet. adobe 10.1 windows xp sp3 geinstalleerd , gaf de pc ook aan via winver.
ook nog uitgelijnd maar krijg helaas alleen weer 1 streep aan de zijkant?? als ik weer het pdf file wil printen.
alles anders , word,excel,etc print deze wel. de pdf file kan ik op het werk en bij familie gewoon printen daar heb ik er geen last van.
dus het zit in de printer of de pc.

willem 2

hallo manamana, helaas helpt het niet. adobe 10.1 windows xp sp3 geinstalleerd , gaf de pc ook aan via winver.
ook nog uitgelijnd maar krijg helaas alleen weer 1 streep aan de zijkant?? als ik weer het pdf file wil printen.
alles anders , word,excel,etc print deze wel. de pdf file kan ik op het werk en bij familie gewoon printen daar heb ik er geen last van.
dus het zit in de printer of de pc.

willem 2

Ik denk de printer. Heb je nog garantie, dan zou ik hem proberen om te ruilen. Alle oplossingen hebben niet geholpen. Helaas.

Probeer het een met foxit reader. Het is maar een idee.
http://www.foxitsoftware.com/

Laatst bewerkt:
dag manamana,

ook dat heb ik geprobeerd.
ik neem je tip ter harte en ga ervan uit dat het aan de printer ligt. ik koop een nieuwe.
ik wil je nog wel bedanken voor de moeite , geweldig ook al is het niet gelukt.
ik weet nu wel dat het aan de printer ligt en dat dus alle moeite van jouw niet voor niets is geweest.
nogmaals bedankt.
p.s. morgen sluit ik deze vraag af.

willem 2 bedankt

dag manamana,

ook dat heb ik geprobeerd.
ik neem je tip ter harte en ga ervan uit dat het aan de printer ligt. ik koop een nieuwe.
ik wil je nog wel bedanken voor de moeite , geweldig ook al is het niet gelukt.
ik weet nu wel dat het aan de printer ligt en dat dus alle moeite van jouw niet voor niets is geweest.
nogmaals bedankt.
p.s. morgen sluit ik deze vraag af.

willem 2 bedankt

Graag gedaan Willem en bedankt voor de terugkoppeling. Jammer dat het niet lukte. En succes verder met je nieuwe printer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan