Printer print geen opdrachten meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloentje2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Hallo,

Ik was wat aan her printen, dat ging best goed. Maar na even wachten probeerde ik weer wat te printen en toen kwam er niks meer uit de printer. Ik zie dat de print opdracht word gestart, maar er komt helemaal niets uit de printer. Is het misschien een probleem dat het om een gedeelde netwerk printer gaat waar 2 computers gebruik van maken

Laatst bewerkt:
Ik heb je titel aangepast. Iedereen wil graag snel geholpen worden. Echter zijn we hier allemaal vrijwilligers.

Heb je de printspooler service al eens opnieuw gestart?

Welke Windows? De genoemde service is namelijk van Windows zelf.

Start - Uitvoeren - typ services.msc <enter> en scroll naar de service Printer Spooler.
Het opstarttype daarvan hoort Automatisch te zijn en hij hoort Gestart te zijn. Aanpassen kan door dubbelklikken op die regel. Hier kun je deze ook even stoppen en daarna weer starten.

[offtopic]Thnx, maar in de members chat hebben we een aparte condoleance topic.[/offtopic]

De service staat wel aan en op automatisch, daar ligt het dus niet aan

Heb je deze ook even gestopt en opnieuw gestart? Dat de service aanstaat zegt niet altijd alles. Heb op mijn werk op deze manier print afdruk problemen kunnen verhelpen. Zegt alleen niets of het jou verder helpt.

YES, Hij werkt JOEHOE! Ik was al aan het zweten, moet morgen opdracht inleveren. Je hebt mijn leven en mijn cijfer veilig gesteld :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan