Printer print niet goed vanuit Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bongers85

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
55
Sinds kort heb ik een nieuwe printer, de HP Photosmart B110 Series. Zojuist printte ik enkele scans en afbeeldingen uit, geen enkel probleem. Ziet er goed uit.

Echter, daarna probeerde ik een Word-bestand uit te printen en de printer printte enkele (4 á 5) regels niet goed. Vijf regels lijken 'doorstreept' te zijn door een witte lijn, waar dus niet geprint is. Ik dacht het zal wel aan de cartridge liggen, maar dit is niet het geval. Zelfs met een nieuwe blijft het.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!
 
Reinig de printknop eens met de daarvoor bestemde knop (hardwarematig / sfotwarematig ?) De witte lijn/en door de tekst heen wijzen toch echt richting de printkop.
 
Bedankt voor je snelle reactie. Waar zit die printkop (of hoe zit die uit)? Ik ben namelijk echt een leek op dit gebied. Het gekke is dat die witte streep niet voorkomt als ik een afbeelding of scan print. Geen lijntje te zien.
 
Die printknop hoef je zelf niet 'fysiek' te reinigen, dat doet de software en / of een knop op de printer voor je. Hoe je dat doet zal je in de helpfunctie van de printer even moeten bekijken.

Windows startknop, HP en dan de Helpfile.

Dat het bij de ene print wel voorkomt en bij de andere niet is heel goed mogelijk. Er zijn printers die letterlijk en figuurlijk uit een ander (inkt) vaatje tappen bij tekstprintjes t.o.v. afbeeldingen / scans etc.
 
Ok bedankt, heb het gevonden via HP Solution Center. De testpagina die hij meteen erna afdrukt is prima, mooie kleuren en geen witte lijnen. Ik heb vervolgens geprobeerd te printen vanuit Word: nog steeds 4 á 5 witte lijnen.

Zojuist heb ik ook een extra grondige reiniging gedaan, maar ook dit heeft niet geholpen.
 
Oei, dan wordt het een 'listiger' vraagstuk!
Geldt dat voor elke willekeurige tekst in Word of print je steeds dezelfde tekst?