printer print niet goed

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
ik heb een HP deskjet D4260 laatst was de inkt op en heb ik inkt besteld bij 123inkt van hun huismerk voor die printer, als ik nu iets print dan worden er lege paginas geprint. als ik een officele testpagina print doet deze het wel gewoon en de kleuren komen er ook goed uit.

Laatst bewerkt:
de inkt werkt bij een officiële testpagina, dan werkt de inkt toch gewoon?

en het is gecertificeerd voor mijn printer.

Hallo

Betrokken printer ken ik niet , maar volgens uw omschrijving lijkt het er heel sterk op dat de minuscule doorvoerkanalen in de printkop grotendeels zijn verstopt ...

Normaal gezien mag je dergelijke cartridges nooit volledig leeg printen , maar op tijd en stond bijvullen.

De "mouse" in de cartridge droogt ook snel uit , en kan achteraf ook nooit meer zijn normale volume inkt absorberen.

Het uitdrogen "verstoppen" van dergelijke cartridges zijn de hoofdreden waarom ik indertijd ben overgeschakeld op een kleuren laserprinter

Met het reinigen van deze verstopte kanalen heb ik slechte ervaringen (lukt niet).

Meestal is er weinig inktgebruik bij die testpaginas , en is dit de reden waarom het dan wel werkt.

Bij hoger inktgebruik kan er door de gedeeltelijke verstopping niet genoeg (geen) inkt doorstromen.

Langdurig printen kan op deze manier de cartridge (door oververhitting) zelfs doen sneuvelen . (printer foutmelding cartridge controleren)

Hopelijk voor u heb ik het volledig bij het verkeerde eind , en komt iemand met een ander door mij over het hoofd gezien antwoord.

Peter

het is een net nieuwe cartridge.

en een testpagina werkt gewoon!
oftewel de inkt komt er alleen uit als ik een testpagina print.

Laatst bewerkt:
Hallo

Nu is er ineens sprake van een nieuwe cartridge !!!! "het is een net nieuwe cartridge."

Daarnet was het slechts de inkt , en had je dus logischerwijs hervuld !!!! "laatst was de inkt op en heb ik inkt besteld bij ..."

Sorry voor mijn lange en volledige antwoord , en jij kunt beschouwen alsof ik dit niet heb gepost. (hier tijd en moeite in heb gestoken)

Andere "toekomstige" personen met dit probleem zullen er wel hun voordeel mee doen.

Peter

in mijn bewoorden bedoelde ik met inkt een nieuwe cartridge, ik had gee idee dat je die opnieuw kon bijvullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan