printer print niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Hi all

Ik heb 2 printers een canon en een epson, de epson werkte goed tot dat de inkt op was,door tydgebrek heeft een kennis de cardridge`s gekocht en die geplaatst.
De printer er weer aangehangen maar de kop gaat alleen heen en weer,daarna de canon die doet hetzelfde cleanen doet hij wel de rest niet.
Ik heb wel eerst de epson verwijderd er is ook niets meer te vinden van de epson zoals oude drivers ik heb op meerdere plaatsen gezogd maar kan het probleem niet vinden.
De canon staat ook toegevoegd als nieuwe printer.
Beide printers zijn oudere modellen geen usb maar de printer heeft het goed gedaan,wie kent dit probleem of heeft het eerder meegemaakt groetjes

Ps dit op P3 AMD 1700+ systeem ,ATX model, wind xp home
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de verkeerde cartridges zijn gekocht. Heb het zelf ook al eens gehad, iemand anders had laserjet cartridges gekocht in plaats van deskjet.

Het rare was dat de cartridge wel precies paste waardoor ik er niet gauw achter kwam.
 
laserjet cartridges
:eek:
Ik stop er altijd toner in.:)


TS, alle Epsons en Canons die ik heb geprobeerd te repareren, liep uit op het verwijderen van de hele printer, ondanks het schoonmaken van de spuitkoppen werd het de kliko.
 
Wat heeft die printer met het probleem te maken? Er wordt niet naar een nieuwe gevraagd :(
 
heb je bij de vulling van de epson de tape we verwijderd zodat hij lucht trekt

gebruik je de canonprinter veel of is lang geleden dat je er mee geprint hebt
zou kunnen dat je inkt wat gestold zit
wat help in zoeen geval is de inktvulling 5 min. in lauw water zetten zodat hij vloeibaarder word

is parralel kabel nog goed ingeplugd
 
Tja, gelet op wat Lange Pier gezegd heeft: wil je nog wel verder zoeken? Heb je dan type en typenummer van de printers? Of geef je de Epson op en zoeken we door voor de Canon?
Dan wat meer gegevens. :confused:
 
Tja, gelet op wat Lange Pier gezegd heeft: wil je nog wel verder zoeken? Heb je dan type en typenummer van de printers? Of geef je de Epson op en zoeken we door voor de Canon?
Dan wat meer gegevens. :confused:
Hoi boeing het gaat er gewoon om dat 2 printers precies hetzelfde probleem hebben het kan haast niet aan de printer liggen de Epson heeft het gedaan tot de inkt werdt verwisseld en dat je de cardr er verkeerd in doet kan haast niet ik zoek zelf wel ff verder ik vindt het gewoon vreemd dat 2 printers na elkaar hetzelfde probleem hebben fijn weekend
 
heb je bij de vulling van de epson de tape we verwijderd zodat hij lucht trekt

gebruik je de canonprinter veel of is lang geleden dat je er mee geprint hebt
zou kunnen dat je inkt wat gestold zit
wat help in zoeen geval is de inktvulling 5 min. in lauw water zetten zodat hij vloeibaarder word

is parralel kabel nog goed ingeplugd
Ja ik heb tape verwijderd ,,ty voor de tip om de vulling in lauw water te zetten je hoort nog wel wat het probleem was ty voor je reactie...
 
Ik denk dat de verkeerde cartridges zijn gekocht. Heb het zelf ook al eens gehad, iemand anders had laserjet cartridges gekocht in plaats van deskjet.

Het rare was dat de cartridge wel precies paste waardoor ik er niet gauw achter kwam.
De goed cardr zijn geplaatst.
 
:eek:
Ik stop er altijd toner in.:)


TS, alle Epsons en Canons die ik heb geprobeerd te repareren, liep uit op het verwijderen van de hele printer, ondanks het schoonmaken van de spuitkoppen werd het de kliko.
Met Canon printers is hellemaal niet zoveel mis En als jij Epson opent kom je ook de slechtste onder delen niet tegen.
Ik ben het er niet mee eens een merk de schuld te geven tegenwoordig worden er al hellemaal geen slechte printers meer gemaakt
 
probeer eens gewoon de printer die er nog staan te verwijderen en daarna opnieuw te installeren

hoe heb je de epson volledig verwijderd via de gebruikkelijke gang of via een regcleaner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan