Printer print niet onder Photoshop en....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Ik had dus vorige week XP er opnieuw opgezet. Toen kon ik gewoon printen in programma's waar te printen valt. Ook toen had ik de nieuwste drivers van de printer geinstalleerd en werkte alles dus perfect.

Maar ik was toe aan een clean install van XP en heb dat dus gedaan. Na installatie Windows volledig geupdate net zoals alle andere drivers. Eigenlijk precies op de manier zoals ik et altijd doe.

Het probleem is dat ik nu ineens niet kan printen onder Photoshop en zelfs niet eens onder Paint.

In Office kan ik gewoon printen, maar als ik in Photoshop een print-opdracht geef, gebeurt er echt helemaal nix. Hoe lang ik ook wacht. Photoshop ook al tig keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet.

Testpagina print ie ook, dus aan de printer kan et ook niet liggen. Nieuwste drivers erop helpt dus niet, evenals de originele drivers die op cd zijn meegeleverd.

Hoe kan dit nu ineens weer? Melvin moet weer es wat printen en meteen zit de helft alweer dwars. :mad:

Ik heb een HP Deskjet 5550, aangesloten op één van de tig USB-poorten die ik heb. Ook in apparatenbeheer nergens fouten. De inkt is ook niet op, aangezien de printer nog vrij nieuw is. (maandje oud ofzo en nog niet veel mee geprint)

Wie weet et?

-edit-

In Paint print ie ineens weer na een zoveelste herstart van de pc, maar nog steeds niet in Photoshop.

Laatst bewerkt:
Laat maar. Ik heb et alweer opgelost. Na een eeuwigheid te hebben geklooit, heb ik nog maar een keer XP er opnieuw opgezet en hup, toen deed ie et weer onder elk programma. Vreemd, dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan