printer print niet,wat ik wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoppa_hellmond

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2004
hoi,ik ben een hewlett packard 610c printer.
als ik iets uit wil printen,dan ik krijg ik andere figuren op het papier.
kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt,en hoe ik deze goed in kan stellen?.:rolleyes:

Zomaar ineens? Printerkabel vervangen? Heb je iets veranderd in de instellingen? Printer uitzetten + computer herstarten wil nogal 's helpen. Misschien de driver opnieuw installeren? Vanuit welk programma wordt er geprint; gebruik je misschien van die exotische lettertypen, m.a.w. als je hetzelfde document in een meer gangbaar lettertype uitprint, doet ie het dan wel?

Zomaar een losse greep van dingen die ik zou uitvoeren. :)

ik zal het in eens proberen.
hij heeft altijd normaal geprint,maar ineens niet meer.
je hoort van me;)

Geplaatst door Sidi
Zomaar ineens? Printerkabel vervangen? Heb je iets veranderd in de instellingen? Printer uitzetten + computer herstarten wil nogal 's helpen. Misschien de driver opnieuw installeren? Vanuit welk programma wordt er geprint; gebruik je misschien van die exotische lettertypen, m.a.w. als je hetzelfde document in een meer gangbaar lettertype uitprint, doet ie het dan wel?

Zomaar een losse greep van dingen die ik zou uitvoeren. :)
ik heb de computer+printer uitgezet en opnieuw aangezet.nog steeds print ie niet uit,wat ik wil.hoe kan ik de instellingen veranderen?,of hoe kan ik hem opnieuw installeren?.ik gebruik windows xp.het gene wat ie uitprint is meer confetti,met 4 soorten s-en een kaartje+envelop en een soort graffiek.
meschien dat je het nu weet?.:confused:

Heb je de printerkabel al vervangen?

Instellingen kun je wijzigen via de eigenschappen als je rechtsklikt op het printericoon.

Je kunt de driver opnieuw installeren door de printer te verwijderen en opnieuw toe te voegen. De driver die met XP is meegeleverd wordt dan geïnstalleerd. Je kunt ook de specifieke driver van je printer downloaden van de site van HP. >>klik <<. Met dit soort drivers is vaak nog meer in te stellen. Probeer maar 's.

dank je het is gelukt:thumb: .
het de de oude gegeven verwijdert,en dan alles op nieuw geinstalleert.gewoon alles volgende,en dan kom je er;) .
top:thumb:

Mooi dat ie weer werkt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan