Printer print pas na herstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedB

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik heb al een aantal jaren problemen met mijn HP PSC 500. Sinds ik op Vista en daarna naar 7 ben overgestapt werkt de printer pas als ik de computer herstart, tenzij ik de printer al voor het opstarten heb aangezet. :confused: Ik kan het me niet heel goed meer herinneren maar volgens mij had ik dat probleem niet in XP. Is hier een oplossing voor? Alvast bedankt! :D

Als ik Windows 7 - 32 bit aanklik staat er dat de driver via Windows Update te downloaden is. Ook wordt er iets uitgelegd over dat de printer met een USB-kabel aan de computer vast moet zitten. Ik heb daar geen kabel voor en achterin de printer zit er ook geen ingang voor, dus daar heb ik niets aan. De printer wordt met deze kabel aangesloten:

NE-CABLE-110M_TP_2_1.JPG

Ja, dan is het er mee werken zoals je nu doet of denk ik een modernere aanschaffen.

Er zijn parallel naar USB kabels (klik) ... Ik weet helaas niet zeker of dat je probleem gaat verhelpen..
Aan de andere kant zijn printers tegenwoordig nauwelijks duurder dan een setje (originele) cardridges, dus wellicht kun je een nieuwe printer overwegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan