Printer/scanner Canon MG 6350 geen WiFi meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieral

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
162
Beste helpmij-ers,
Sinds ik Windows 10 in gebruik genomen heb kan ik mijn Canon MG6350 niet meer draadloos gebruiken.
Bij installatie van Setup kreeg ik IJ Network Tool niet meer te zien en ook niet geïnstalleerd. Heb ik ook
geprobeerd direct van Canon Setup downloaden en installeren maar dat lukt ook niet. Kreeg ik boodschap dat
dat onderdeel al geïnstalleerd is. Ik kreeg ook geen mogelijk om 'IJ Network' poort handmatig te installeren.
Wie kan mij helpen om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,

Canon MG6350.jpg
 
Laatst bewerkt:
a. Kijk eens in tabblad Algemeen van de printer-eigenschappen of daar een knop is met zo'n "Schildje" erbij (links onder, doorgaans), waarmee je de instellingen wél kunt wijzigen (incl. toevoegen poorten).
b. Alternatief kun je een snelkoppeling maken naar printui.exe /s en daarop rechtsklikken en dan "Als Administrator uitvoeren" kiezen. In Printui dan in tabblad Ports/Poorten poorten toevoegen.
c. Als IJ Network Tool al geïnstalleerd is dan eerst eens in appwiz.cpl kijken of je 'm daar kunt vinden en verwijderen. Daarna de nieuwste (W10-)versie ervan downloaden en installeren.

Tijs.
 
Hoi dnties,
Het is dit keer wel gelukt. Ik heb jouwe instructies gevolgd en gedaan zoals je gezegd hebt.
Eerste heb ik alles verwijdert en opnieuw alles gedownload van Canon website en een voor een onderdeel geïnstalleerd.
Nu zie ik dat CJBNP Canon MG6350 poort aangemaakt en aangevinkt is.
Hartelijk dank en vr. groetjes,
Mieral..
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het gelukt is.

Wel nog even je vraag de status opgelost geven, ajb.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan