Printer server maken met een Sitecom wl-176 via een hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

mano72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb een nieuwe router geplaatst in huis voor betere ontvangst. Maar nu heb ik dus een router over waar een printer usb poort op zit en in het menu van de Sitecom router kan ik de printer functie aanzetten. Daarbij heb ik deze router aangesloten op mijn HUB boven omdat hier ook de printer staat. Wat moet ik instellen om dit werkend te krijgen? Mijn nieuwe router is een Linksys wrt 150n. Moet ik mischien in deze router wezen om bijvoorbeeld een ip adres nr toe te kennen aan de oude router om deze functie mogelijk te maken?

Hoop dat ik het een beetje duidelijk verwoord heb,

M.Nooijen

Ik dacht eraan om de router in bridge-mode te zetten, dat wellicht kon helpen, maar kan die functie niet vinden in de manual van je router.

Kan je de routerpagina nog wel goed bereiken in je netwerk?

Ik dacht eraan om de router in bridge-mode te zetten, dat wellicht kon helpen, maar kan die functie niet vinden in de manual van je router.

Kan je de routerpagina nog wel goed bereiken in je netwerk?

Het is niet meer nodig om mee te denken. Ik heb de router verkocht! En omdat je hier zo fantastisch snel wordt geholpen (vooral mensen die het gewoon denk ik NIET weten):mad:kom ik hier de volgende keer echt niet meer om iets te vragen. Zie mijn vraag van LANG geleden.:confused: Toch bedankt voor JOUW hulp.

Met vriendelijke groet,

Mano

Het is niet meer nodig om mee te denken. Ik heb de router verkocht! En omdat je hier zo fantastisch snel wordt geholpen (vooral mensen die het gewoon denk ik NIET weten):mad:kom ik hier de volgende keer echt niet meer om iets te vragen. Zie mijn vraag van LANG geleden.:confused: Toch bedankt voor JOUW hulp.

Met vriendelijke groet,

Mano

ja met zo'n instelling kom je er wel:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan