printer spooler

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
391
Dag allemaal , beste leden , ik heb een probleem .Ik heb nog een windows xp waar ik laatste tijd veel problemen heb met printer spooler .
De printers verdwijnen zomaar en als ik via services de printer spooler opnieuw start gaat het wel voor een tijdtje maar dat krij ik de volgende error :
szAppName : spoolsv.exe szAppVer : 5.1.2600.6024
szModName : hpinksts7112LM.dll szModVer : 32.0.40.44552
offset : 000014c5
Alvast bedankt
 
Ik zal waarschijnlijk later nog wat meer posten maar lijkt aan de inkt-status print monitor van HP te liggen.
Google op: remove print monitor windons
en kijk of je er zelf mee uitkomt om de HP printmonitor (s) uit te schakelen. O.a. Microsoft heeft een dergelijke instructie, die je zou moeten vinden als je Googlet op: troubleshoot printing inurl:microsoft.com

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Alleen de inhoud van de Printers map, de inhoud van de andere map gewoon afblijven.
Overigens heeft dit allemaal niets te maken met het verwijderen van print monitors want dat heeft (indien handmatig uitgevoerd) alleen met ingrepen in de registry te maken (je verwijdert daar de aanroepen/activatie van print monitors die niet door Windows automatisch meegeleverd zijn).

Overigens is de Printers map leeg als alle printopdrachten (uiteindelijk) waren afgedrukt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan