printer stopt

• Onderwerp starter Onderwerp starter bertd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bertd

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb mijn cartridge hervult met een navulset. Nou wil hij niet meer afdrukken. Hij neemt wel de aanloop. Je hoort hem ratelen en vlak voordat hij zou moeten printen, stokt/stopt hij!! Wat kan de oorzaak zijn?

Wat voor printer hebben we het over??
Weet je zeker dat je de koppen weer GOED hebt geplaats want dat wil nog wel eens de oorzaak zijn voor stop acties, krijg je geen melding van de printer of software bij de printer?
grtjs jjw

weet niet

Ik weet niet wat er aan de hand is. Cartridge lijkt me goed geinstalleerd. Paar keer opnieuw geherinstalleerd voor de zekerheid. Als ik nu wil printen dan gaat het lampje gewoon knipperen blijft knipperen. Het is een hp3820. De printopdracht verdwijnt ook zomaar....

Geplaatst door Raymond Bos
Dan zou ik je printer eerst maar even opnieuw instaleren.

Dit brengt geen aarde aan de dijk. Ik HAD een HP 3816(zelfde familie). Na het plaatsen van een navul cartridge, printte hij 1 document goed,het 2° met strepen en het derde HET ZELFDE PROBLEEN ALS VRAAGSTELLER.

Heb toen origineel terug geplaatst -> geen oplossing. Wat er aan de hand is ??????

Constructiefout van HP ?????

Heb nu een HP5652. Jandorie een goede printer voor die prijs.

Mocht er iemand een oplossing vinden voor het probleem HP 3800 serie wil ik het graag weten.

Zat er geen software bij voor de printer, iets zoals een schoonmaak programma, of uitlijn programma, of deden ze niet aan dat soort dingen bij dat type printer van HP.

Geplaatst door jjw
Zat er geen software bij voor de printer, iets zoals een schoonmaak programma, of uitlijn programma, of deden ze niet aan dat soort dingen bij dat type printer van HP.

Toch wel. Maar dat is niet de fout. Het cartridge treintje vertrekt niet. Blijft gewoon rechts staan. Maakt wel aanstalten maar ???

Ik heb dan even geholpen, maar toen vlogen de cartidges bijna rond mijn oren.

Oh nog even bijzeggen. Printer was juist uit garantie.

Ja maar ik wil graag weten wat de software voor melding geeft, ik neem toch aan dat de software ook een fout detecteert, tenminste de software die tegenwoordig wordt bijgeleverd bij een printer doet dat toch.
Maar goed, is het baantje niet erg vies, lekt de cartridge geen verf, loopt het baantje mischien vast doordat de koppen eerst gereinigt moeten worden (en dit zou dus kunnen met de software).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan